דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב חדרי ילדים בהתאמה 

מאת    [ 16/04/2009 ]

מילים במאמר: 340   [ נצפה 2233 פעמים ]

לעומת חדרי ילדים בסגנון עומדים חנויות המפעל אשר מציעים מגוון של חדרי ילדים בסגנון מעט שונה, יש חדרי ילדים עשויים סיבית שהגימור שלהם הוא יותר סוגים שונים של פורמייקה בצבעים שמותאמים לילדים,יש ירוק בקבוק, צהוב, גוונים שונים של תכלת וכחול ואפילו גוונים מטאליים לפעמים. חנויות אלו לרוב מאפשרות מבחר גדול של סוגי ידיות למגירות, עיצוב הארונות יכול להיות מותאם בידיות למגירות בחדר ולמגירות בשולחן הכתיבה, דבר אשר מקנה קו דומה לעיצוב, עוד דבר שמאוד נוח ברהיטים מסוג זה הוא שניתן למעשה לעצב כל צבע וגימור באותם פריטי ריהוט וליצור עבורכם חדר ילדים בדיוק כמו שחלמתם.

חדרי ילדים ניתן גם להזמין מעץ אורן לאלו מאיתנו שאוהבים יותר ריהוט בסגנון כפרי, מי מאיתנו לא מכיר את הריח הטוב של עץ מלא. את עץ האורן ניתן לגמר גם בצבעים מיוחדים אשר נותנים גוונים של כחול, ירוק, וורוד ועוד גוונים רבים אחרים אשר למעשה משאירים את היופי של העץ נראה לעין ופשוט נותנים לו גוון יותר מעניין וזה כמו שאמרנו רצוי לתת גם לילד להחליט ולבחור מה הוא אוהב.
גם בחדרי ילדים עשויים עץ מלא ניתן ליצור כוורות שונות של מדפים וזאת כדי לאחסן את הצעצועים של הילד, ישנם מגוון רחד של עיצובי כוורות המסייעות לאיחסון טוב יותר וסידור זריז של החדר לאחר משחק.

אם אתם אוהבים רהיטים מעץ מלא, פינות אוכל קלאסיות, ושידות מעוצבות יכול להיות שדווקא עיצוב חדרי ילדים מעץ מלא יכול להיות עדיף עוברכם, במקרה שלי עץ מלא זו ממש חולשה. אני עד היום דואג שכל הרהיטים אצלי בבית יהיו מעץ מלא, אבל זה אני למען האמת זה הכי הרבה עניין של טעם ותקציב , לכו עם מה שאתם הכי רוצים ויכולים להרשות לעצמכם

אחרי שהחלטתם על תקציב, תכנון המקום עצמו וכמובן בחירת הסגנון עבור ילדיכם, צבעים אטומים ומצועצעים יותר , סגנון כפרי ופשוט יותר או רהיטים מחנויות מפעל עם גימורי פורמייקה, עיצוב חדרי ילדים הופך מלאכה קלה יותר, כמובן כדאי לחשוב קדימה ולרכוש רכישה טובה עבור ילדים נוספים בעתיד שיוכלו לאכלס את חדר הילדים, מה שניתן לשמור שומרים לילדים הבאים ומה שלא, ובכן חברים ניתן לתת הלאה לזוגות צעירים זה מאוד עוזר, למשפחה או לחברים הטובים שלכם שהרגע הביאו ילד לעולם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב